ОФИЦИАЛЬНЫЕ ПРАВИЛА ПРОЕКТА

Офіційні Правила проведення
Рекламно-інформаційного заходу під умовною назвою Pampers Active Baby

І. Загальні положення
Рекламно-інформаційний захід під умовною назвою «Pampers Active Baby» проводиться  з метою інформування потенційних споживачів про споживчі властивості продукції під торговельною маркою Pampers шляхом тестування та залучення уваги до продукції (надалі – Інформаційний захід). Конкретні види продукції торговельної марки Pampers, кількість зразків (наборів продукції) для тестування (далі – набір), обумовлюються в п.11. цих офіційних правил проведення рекламно- інформаційного заходу.

1.    Замовник  Інформаційного заходу: ТОВ  «ПРОКТЕР ЕНД ГЕМБЛ ТРЕЙДІНГ УКРАЇНА», що знаходиться за адресою: вул. Набережно-Хрещатицька, буд. 5/13 А, м.Київ.
      Організатор Інформаційного заходу: ТОВ "МЕДІАКОМ УКРАЇНА", (в подальшому –
 Організатор), що знаходиться за адресою: 01015, м.Київ, вул. Лаврська, буд.16
Виконавець Інформаційного заходу: Дочірнє підприємство зі 100%-ю іноземною інвестицією «Бурда-Україна»

2. Інформаційний захід не є лотереєю або іншою, заснованою на ризику азартною грою або послугою у сфері грального бізнесу, участь у Інформаційному заході не  основана на ризику.
3.    Участь в Інформаційному заході є безоплатною.
4.     Організатор і Виконавець Інформаційного заходу має право залучати третіх осіб для повної або часткової його реалізації. Організатор здійснює контроль за процесом організації Інформаційного заходу. Контроль над проведенням Інформаційного заходу та  дотриманням цих Офіційних правил  Учасниками здійснює Виконавець.
5.     Інформаційний захід проводиться на всій території України (за винятком  території проведення ООС та АР Крим, виключно  з міркувань безпеки мешканців цих регіонів).
6.    Інформаційний захід  проводитиметься в один тур, розділений на три етапи, в якому беруть участь учасники, визначені відповідно до п. 7–9 цих Правил. Замовник Інформаційного заходу  за власною ініціативою може продовжити або скоротити період проведення Інформаційного заходу чи його окремих етапів.
7.    Строки проведення Інформаційного заходу.
7.1.     Перший етап – з 23.03.2020 – 05.04.2020- заповнення анкет-заявок охочими взяти участь у тестуванні продукції.
7.2.     Другий етап – з 13.04.2020 – 03.05.2020 - тестування продукції та обговорення результатів у соціальних мережах та на сайті https://naprobu.ua/ .
7.3.     Третій етап – з 04.05.2020 – 24.05.2020 - заповнення анкет в «Особистому кабінеті» учасника.
7.4.    Загальний строк проведення Тестування –  23.03.2020 – 24.05.2020
8.    Обговорення результатів тестування, крім соціальних мереж  Facebook та Instagram (надалі – Соціальні мережі), відбувається на сайтах https://naprobu.ua/ . Заповнення анкет – на сайті https://naprobu.ua/. Брати участь в Інформаційному заході можуть дієздатні громадяни України, яким виповнилось 18 років та які проживають на території України (за винятком  території проведення ООС та АР Крим), є зареєстрованими користувачами сайту https://naprobu.ua/, вірно заповнили реєстраційну анкету на участь у тестуванні та виявили бажання ознайомитись зі споживчими властивостями  продукції, яка тестується (надалі – Учасники).
9.    Для того щоб взяти участь в Інформаційному заході, необхідно протягом строку першого етапу Інформаційного заходу заповнити реєстраційну анкету на участь у тестуванні на сайті https://naprobu.ua/ вказати достовірні ім'я, прізвище, адресу проживання, e-mail, ім’я на форумі та посилання на профілі в Соціальних мережах (протягом першого етапу Інформаційного заходу соціальні мережі мають бути відкриті). Відповідальним за збір та обробку персональних даних є Виконавець.
10.    Після завершення першого етапу Інформаційного заходу комісія у складі трьох представників Виконавця обирає Учасників, які відповідають умовам, зазначеним у п. 8 та 9 та першими повністю заповнили анкети. Кількість Учасників погоджується умовами договору між Виконавцем і Замовником. Ці Учасники зможуть ознайомитися зі споживчими властивостями продукції. Учасникам набори продукції будуть відправлені посилками службою кур’єрської доставки «Нова Пошта». Відправка буде здійснена на адресу проживання учасника, зазначену Учасниками в анкетах.
11.    Тестовий набір продукції не є подарунком, не призначений для продажу та є матеріалом, який застосовується виключно для проведення тестування відповідно до умов цих  Правил та споживається в процесі використання. Загальна кількість Учасників Акції є обмеженою та не може перевищувати 500 (п’ятсот) осіб. Кількість Учасників обмежується кількістю Тестових Наборів, загальна кількість Тестових Наборів – 500 (п’ятсот) шт.
Кожен набір для тестування складається з: брендованої екосумки – 1шт., 1 упаковки памперсів Active Baby, 1 упаковки вологих серветок, буклету учасника тестування – 1 шт. та 6 купонів на знижку 50% на покупку в онлайн магазині Pampik (1 купон для експерта та 5 для подарунку друзям).
У разі, якщо набори повернуться Виконавцю через неотримання їх адресатами за відсутності провини в цьому Виконавця і/або у випадках, перерахованих в розділі ІV п.5; 6 цих Правил, Виконавець не здійснює їх повторного відправлення тим же Учасникам, а надає зворотний зв'язок Замовнику для проведення відбору нових Учасників  з-поміж претендентів, які відповідають вимогам. п.п. 8 та 9  розділу 1  І цих Правил.
12.    Кількість анкет від одного Учасника обмежена. Від одного Учасника приймається лише одна анкета на участь у тестуванні.
13.    Учасниками Інформаційного заходу не можуть бути працівники Замовника, Організатора  та Виконавця, афілійовані з ними особи, родичі, а також працівники інших організацій, що беруть участь в організації та проведенні Інформаційного заходу.
14.    Заповнюючи реєстраційну анкету для тестування, Учасник тим самим підтверджує, що ознайомлений із цими Правилами й зобов’язується дотримуватися та виконувати їх.
15.    Залишаючи коментарі на сайтах https://naprobu.ua/ та у Соціальних мережах, Учасник підтверджує, що він є автором відповідного коментаря та несе повну відповідальність за його зміст у випадку виникнення потреби визначення автора або інших претензій і вимог зі сторони третіх осіб.
16.    Учасники, чиї коментарі порушують загальноприйняті принципи моралі, мають образливий характер та форму, а також порушують норми чинного законодавства, не допускаються до подальшої участі в Інформаційному заході.
17.    Замовник та Виконавець Інформаційного заходу не несуть відповідальності за неналежне виконання Учасниками Інформаційного заходу законодавчих положень про охорону авторського права. Замовник та Виконавець залишають за собою право зняти з Інформаційного заходу, відхилити заявку та коментарі Учасника, чия розповідь порушує або може порушити авторські права третіх осіб (а саме являється частковою або копією в цілому твору третьої особи).
18.    Виконавець,  Організатор, Замовник тестування, афілійовані з ними особи, родичі, а також працівники інших організацій, що приймають участь в організації та проведенні тестування  не зобов’язані перевіряти правоздатність та/або дієздатність Учасників тестування.

ІІ. Обов’язки Учасника тестування
1.    Учасник після отримання набору для проведення тестування продукції зобов’язується ознайомитися з характеристиками продукції, що надані на упакуванні продукції. Після чого кожен Учасник має підтвердити на форумі на сайті https://naprobu.ua/ факт отримання набору,  початок тестування та поділитися цією новиною з друзями в соцмережах. Протягом другого етапу Інформаційного заходу кожен Учасник повинен зробити фото продукту, не менше 1го  разу надати змістовний та розгорнутий коментар про використання продукції на сайті https://naprobu.ua/, залишити один розгорнутий відгук у публікації в своїх соцмережах з відповідними хештегами  та залишити по одному розгорнутому відгуку на сайтах https://rozetka.com.ua/ та https://pampik.com/.
2.    Протягом третього етапу Інформаційного заходу Учасник тестування зобов’язаний заповнити експертну анкету. При невиконанні зобов’язань, а також недотриманні термінів їх виконання, Учасник буде позбавлений можливості надалі брати участь у наступних тестуваннях порталу https://naprobu.ua/ та в будь-яких Акціях, що проводяться Замовником та/або Виконавцем.
ІII. Права Замовника та Виконавця
Замовник, Організатор та Виконавець мають право:
1.    Використовувати всі опубліковані Учасниками в період Інформаційного заходу та після його завершення будь-якими способами тексти/фото/відеоматеріали в будь-яких рекламних матеріалах без додаткового узгодження з Учасником, без обмеження по строку та території використання.
2.    Змінювати правила або скасовувати проведення Інформаційного заходу протягом першого етапу проведення Інформаційного заходу.
ІV. Замовник, Організатор та Виконавець не несуть відповідальності за:
1.    Невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками зобов’язань, пов’язаних з участю в Інформаційному заході та отриманням наборів для тестування.
2.    Неознайомлення Учасниками з Правилами проведення та умовами участі в Інформаційному заході.
3.    Неотримання від Учасників листів, дзвінків, електронних повідомлень, у тому числі за виною поштової служби, організації зв’язку, у результаті технічних проблем і (або) шахрайства в Інтернеті та (або) каналах зв’язку, що використовуються при проведенні Інформаційного заходу.
4.    технічні збої, пов’язані з реєстрацією Учасників, а також інші питання, що стосуються відносин Учасників та Інтернет-провайдерів;
5.    невірно вказаний Учасником номер мобільного телефону чи електронної адреси при реєстрації;
6.    неотримання (несвоєчасне отримання, а також отримання не в повному обсязі) від Учасників документів та/або відомостей, необхідних для відправки наборів для тестування.
7.    Неотримання від Виконавця набору за виною поштової служби, організації зв’язку, у результаті технічних проблем і (або) шахрайства в Інтернеті та (або) каналах зв’язку, що використовуються при проведенні Інформаційного заходу.
8.    Виконавець не несе відповідальності за невірно вказані або надані Учасником відомості. У тому випадку, якщо Виконавець не може зв'язатися з Учасником за вказаними ним контактними даними й Учасник самостійно не вийшов на зв'язок з Виконавцем, Учасник втрачає право на отримання набору.
9.     Виконавець не здійснює повторну розсилку й доставку наборів для тестування у разі невірно вказаних даних Учасником або в разі відсутності Учасника за вказаною в опитуванні адресою,
Отримання від Учасників неповних і (або) некоректних контактних та (або) інших відомостей, необхідних для проведення Інформаційного заходу та передачі наборів для тестування.
10.    За дії третіх осіб (в тому числі неправомірні).
Замовник, Організатор та Виконавець звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань, вказаних в цих Правилах проведення, якщо воно стало наслідком обставин непереборної сили, тобто надзвичайних та невідворотних за даних умов обставин, що не залежать від волі сторін, що перешкоджає виконанню Замовником та Виконавцем своїх зобов’язань за умовами, що включають нормативні акти будь-якого рівня.V. Додаткові умови
1.    Участь в Інформаційному заході автоматично означає ознайомлення та згоду Учасника з Правилами Інформаційного заходу.
2.    Беручи участь в Інформаційному заході, кожен Учасник свідчить і підтверджує, що ознайомлений і повністю згоден із цими Правилами, буде їх дотримуватися, що він ознайомлений із правами, які стосуються його персональних даних, а також із тим, що заповнена реєстраційна анкета з його добровільно наданими персональними даними є згодою на їх обробку Виконавцем Інформаційного заходу на свій розсуд будь-якими способами з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою, що не суперечить законодавству України, зокрема, для проведення Інформаційного заходу згідно з цими  Правилами (проведення визначення одержувачів заохочень, для підготовки статистичної інформації тощо). Обробка персональних даних може здійснюватися Виконавцем самостійно або може бути передана іншим операторам на підставі договору з умовою збереження конфіденційності. Персональні дані Учасника Інформаційного заходу зберігаються до їх відкликання за письмовим проханням Учасника. У разі відкликання згоди на обробку персональних даних Учасник не допускається до подальшої участі в Інформаційному заході. Набори для тестування, що вручаються Учасникам за результатами відбору, не видаються у грошовому еквіваленті, поверненню та обміну не підлягають.
3.    Отримавши набір для тестування, Учасник Інформаційного заходу зобов’язаний перевірити стан посилки та продукції, що знаходиться в ній. У разі пошкоджень або недостатньої кількості продукції Учасник має оформити акт та одразу повернути посилку Виконавцю.
4.    Зовнішній вигляд продукції може відрізнятись від її зображення в рекламних матеріалах.
5.    Замовник, Організатор та Виконавець залишає за собою право не вступати в переговори або інші контакти з Учасниками Інформаційного заходу.
6.    Зобов’язання Замовника та Виконавця відносно якості наборів для тестування, що вручаються Учасникам, обмежені гарантіями, наданими їх виробниками.
7.    З моменту отримання набору для тестування Учасником Інформаційного заходу останній несе ризик його випадкового знищення та псування.
8.    У випадку відмови Учасника від набору для тестування з будь-якої причини або неотримання Учасником набору для тестування Замовник Інформаційного заходу залишає за собою право відповідного зменшення загальної кількості наборів без будь-якої компенсації.
9.    Після завершення Інформаційного заходу всі тексти та коментарі Учасників, їх прізвища, імена, інші особисті дані, фотографії та зображення зберігаються та можуть бути використані Замовником та Виконавцем із рекламною метою без сплати Учасникам будь-якої нагороди за використання таких матеріалів та додаткового письмового погодження  у друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, а також шляхом розміщення в мережі Інтернет  та будь-якими іншими способами, без обмеження по строку та території використання. З моменту відправлення коментарів права на подальше використання тексту переходять до Замовника та Виконавця з можливістю розповсюдження в усіх засобах масової інформації без обмеження в часі використання.
10.    Заповнюючи реєстраційну анкету для тестування, Учасник тим самим підтверджує, що ознайомився з Правилами проведення Рекламно-інформаційного заходу, а також правилами порталу https://naprobu.ua/ («Публічна оферта»), згоден із ними повністю та зобов’язується дотримуватися й виконувати їх.