Офіційні правила

Правила проведення Рекламно-інформаційного заходу «BIC, Канцелярія, Кольорова серія (кольорові олівці, фломастери)»

 

І. Загальні положення.

1.            Замовник рекламно-інформаційного заходу: Дочірнє підприємство «БІК Україна» (надалі – «Замовник»).

Організатор Товариством з обмеженою відповідальністю «ТІБІДАБЛ’ЮЕЙ УКРАЇНА» (надалі – «Організатор»)

Рекламно-інформаційний захід проводиться за замовленням зацікавленої сторони Дочірнім підприємством зі 100%-ю іноземною інвестицією «Бурда-Україна» (надалі – «Виконавець») з метою інформування потенційних споживачів про споживчі властивості продукції під торговельною маркою «BIC» шляхом тестування та залучення уваги до продукції (надалі – Інформаційний захід). Конкретні види продукції торговельної марки «BIC», кількість зразків (наборів продукції) для тестування (далі – набір), обумовлюються Організатором, Виконавцем  та Замовником у п.1.1.

    1. Кількість наборів для тестування 50 шт., у набір входить:
  • BIC РАУНД СТІК СИНЯ, (50 штук)
  • BIC РУЧКА ДЖЕЛОСІТІ СТІК СИНЯ, (50 штук)
  • ЧОРНОГРАФІТОВИЙ ОЛІВЕЦЬ ЕВОЛЮШЕН BIC, (50 штук)
  • КОЛЬОРОВІ ОЛІВЦІ BIC EVOLUTION STRIPES, (50 штук)
  • ФЛОМАСТЕРИ BIC КІДКУЛЕР, 12 ШТ, (50 штук)
  • ФЛОМАСТЕРИ BIC VISA, 12 ШТ. (50 штук)

2. Інформаційний захід не є лотереєю чи іншою, заснованою на ризику азартною грою.

3. Участь в Інформаційному заході є безоплатною.

4.  Виконавець Інформаційного заходу має право залучати третіх осіб для повної чи часткової його реалізації.

5.  Інформаційний захід проводиться на всій території України (за винятком тимчасово окупованих територій та територій, на яких ведуться бойові дії, відповідно до переліку, затвердженого наказом Мінреінтеграції, виключно з міркувань безпеки мешканців цих регіонів).

6. Інформаційний захід проводитиметься в один тур, розділений на три етапи, в якому беруть участь учасники, визначені відповідно до п. 8–10 цих Правил.

7.

7.1. Перший етап – заповнення анкет-заявок охочими взяти участь у тестуванні продукції, з 9.08.2024 – 25.08.2024

7.2 Другий етап – тестування продукції та обговорення результатів у соціальних мережах, з

30.08.2024-15.09.2024

7.3.Третій етап – заповнення анкет у «Особистому кабінеті» учасника, з

16.09.2024-29.09.2024

7.4. Загальний строк проведення Інформаційного заходу з 9.08.2024-29.09.2024

8. Обговорення результатів тестування, окрім соціальних мереж Facebook та Instagram (надалі – Соціальні мережі), відбувається на сайтах https://naprobu.ua/, https://rozetka.com.ua/ та https://akvarel.com/, заповнення анкет - на сайті https://naprobu.ua/. Брати участь в Інформаційному заході можуть громадяни України, яким виповнилось 18 років та проживають на території України, є зареєстрованими користувачами сайту  https://naprobu.ua/ та виявили бажання ознайомитися зі споживчими властивостями продукції, яка тестується (надалі – Учасники).

9. Для того щоб взяти участь в Інформаційному заході, необхідно протягом першого етапу Інформаційного заходу заповнити реєстраційну анкету на участь у тестуванні на сайті  https://naprobu.ua/ вказати ім'я, прізвище, адресу проживання, e-mail, та посилання на профілі в Соціальних мережах та інші додаткові відомості.

10. Після завершення першого етапу Інформаційного заходу комісія у складі трьох представників Виконавця обирає Учасників, які відповідають умовам, зазначеним у п. 8 та які повністю заповнили анкету, і відповідають критеріям відбору. Кількість Учасників погоджується умовами договору між Організатором, Замовником та Виконавцем, всього 50 учасників. Ці Учасники зможуть ознайомитися зі споживчими властивостями продукції. Учасникам набори продукції будуть надіслані посилками служби Нова Пошта. Відправку буде здійснено на адресу відділення або поштомата, зазначену Учасниками в анкетах.

11. Тестовий набір продукції не є подарунком, не призначений для продажу та є матеріалом, який застосовується виключно для проведення тестування відповідно до умов цих Правил та споживається у процесі використання. Загальна кількість Учасників Акції є обмеженою та не може перевищувати 50 осіб. Кількість Учасників обмежується кількістю Тестових Наборів, загальна кількість Тестових Наборів – 50 (п’ятдесят)  шт.

12. У разі, якщо набори повернуться Замовнику через неотримання їх адресатами за відсутності провини у цьому Виконавця  і/або у випадках, перерахованих у п..5, п..6 розділу 4 цих Правил,Виконавець  не здійснює їх повторного відправлення тим самим Учасникам, а надає зворотній зв'язок Замовнику.  

13. Кількість анкет від одного Учасника обмежена. Від одного Учасника приймається лише одна анкета на участь у тестуванні.

14. Учасниками Інформаційного заходу не можуть бути працівники Замовника , Організатора та Виконавця, афілійовані з ними особи, родичі, а також працівники інших організацій, що беруть участь в організації та проведенні Інформаційного заходу.

15. Заповнюючи реєстраційну анкету для тестування, Учасник тим самим підтверджує, що ознайомлений із цими Правилами і зобов'язується дотримуватися та виконувати їх.

16. Залишаючи коментарі на сайтах https://naprobu.ua/, 1 відгук на сайті https://rozetka.com.ua/ua/bic-4800251502522/p427004618/ ; 1 відгук на сайті https://rozetka.com.ua/ua/bic-4800251502911/p427046738/ ; 1 відгук на сайті https://akvarel.com/catalog/product/323446 ; 1 відгук на сайті https://akvarel.com/catalog/product/151625, та в своїх Соціальних мережах(Instagram або Facebook), Учасник підтверджує, що він є автором відповідного коментаря та несе повну відповідальність за його зміст у разі виникнення потреби визначення автора або інших претензій і вимог зі сторони третіх осіб .

17. Учасники, чиї коментарі порушують загальноприйняті принципи моралі, мають образливий характер та форму, а також порушують норми чинного законодавства, не допускаються до подальшої участі в Інформаційному заході.

18. Замовник,Організатор та Виконавець Інформаційного заходу не несуть відповідальності за неналежне виконання Учасниками Інформаційного заходу законодавчих положень про охорону авторського права. Замовник , Організатор та Виконавець залишають за собою право зняти з Інформаційного заходу, відхилити заявку та коментарі Учасника, чия розповідь порушує або може порушити авторські права третіх осіб (а саме є частковою або в цілому копією твору третьої особи).

ІІ . Обов'язки Учасника тестування

1.            Учасник після отримання Набору для проведення тестування продукції зобов'язується ознайомитися з характеристиками продукції, що надані на картці учасника та на упакуванні продукції. Після чого кожен Учасник має підтвердити на форумі на сайті  https://naprobu.ua/ факт отримання набору, початок тестування та поділитися цією новиною з друзями у соцмережах. Протягом другого етапу Інформаційного заходу кожен Учасник повинен надати змістовний та розгорнутий коментар про використання продукції на сайтах https://naprobu.ua/,1 відгук на сайті https://rozetka.com.ua/ua/bic-4800251502522/p427004618/ ; 1 відгук на сайті https://rozetka.com.ua/ua/bic-4800251502911/p427046738/ ; 1 відгук на сайті https://akvarel.com/catalog/product/323446 ; 1 відгук на сайті https://akvarel.com/catalog/product/151625 та надати змістовний та розгорнутий пост (не сторі) у своїх соціальних мережах (видаляти пост не можна протягом 2-х місяців після завершення рекламно-інформаційного заходу) та надіслати скріни відгуків в соціальні мережі naprobu.  

2.            Упродовж третього етапу Інформаційного заходу Учасник тестування зобов'язаний заповнити експертну анкету.  При невиконанні зобов'язань, а також недотриманні термінів їх виконання, Учасник буде позбавлений можливості надалі брати участь у наступних тестуваннях порталу https://naprobu.ua/ та в будь-яких рекламно-інформаційних заходах, що проводяться Замовником , Організатором та/або Виконавцем.

ІІІ . Права Замовника,Організатора та Виконавця

Замовник, Організатор та Виконавець мають право:

1.            Використовувати всі опубліковані Учасниками у період Інформаційного заходу тексти та фото/відео матеріали у будь-яких рекламних матеріалах.

2.            Змінювати правила або скасовувати проведення Інформаційного заходу не пізніше першого етапу проведення Інформаційного заходу.

ІV . Замовник,Організатор та Виконавець не несуть відповідальності за:

1.            Невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками зобов'язань, пов'язаних з участю в Інформаційному заході та отриманням наборів для тестування.

2.            Не ознайомлення Учасниками з Правилами проведення та умовами участі в Інформаційному заході.

3.            Неотримання від Учасників аркушів, дзвінків, електронних повідомлень, в тому числі за виною поштової служби, організації зв'язку, внаслідок технічних проблем та (або) шахрайства в Інтернеті та (або) каналах зв'язку, що використовуються при проведенні Інформаційного заходу.

4.            Неотримання від Виконавця набору за виною поштової служби, організації зв'язку, внаслідок технічних проблем та (або) шахрайства в Інтернеті та (або) каналах зв'язку, що використовуються при проведенні Інформаційного заходу.

5.            Виконавець не несе відповідальності за невірно вказані або не надані Учасником відомості. У тому випадку, якщо Виконавець не може зв'язатися з Учасником за вказаними ним контактними даними, Учасник самостійно не вийшов на зв'язок з Виконавцем не менше ніж за 5 днів до закінчення строку, зазначеного у 7.1 цих Правил, Учасник втрачає декларацію про отримання набору.

6.            Виконавець не здійснює повторне розсилання та доставку наборів у разі невірно зазначених даних Учасником або у разі відсутності Учасника за вказаною в анкеті адресою.

 

V. _ Додаткові умови

1.            Участь в Інформаційному заході автоматично означає ознайомлення та згоду Учасника з Правилами Інформаційного заходу.

2.            Беручи участь в Інформаційному заході, кожен Учасник свідчить і підтверджує, що ознайомлений і повністю погоджується з цими Правилами, буде їх дотримуватися, що він ознайомлений з правами, що стосуються його персональних даних, а також з тим, що заповнена реєстраційна анкета з його добровільно наданими персональними даними є згодою на їх обробку Виконавцю Інформаційного заходу на свій розсуд будь-якими способами з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою, що не суперечить законодавству України, зокрема, для проведення Інформаційного заходу відповідно до цих Правил (проведення визначення одержувачів заохочень, для підготовки статистичної інформації тощо). Обробка персональних даних може здійснюватися Виконавцем самостійно або може бути передана іншим операторам на підставі договору з умовою збереження конфіденційності. Персональні дані Учасника Інформаційного заходу зберігаються до їх відкликання за листовим проханням Учасника. У разі відкликання згоди на обробку персональних даних Учасник не допускається до подальшої участі в Інформаційному заході. Набори для тестування, що вручаються Учасникам за результатами відбору, не видаються у грошовому еквіваленті, поверненню та обміну не підлягають.

3.            Отримавши набір для тестування, Учасник Інформаційного заходу зобов'язаний перевірити стан посилки та продукції, що знаходиться в ній. У разі пошкодження або недостатньої кількості продукції Учасник має оформити акт та відразу повернути посилку Виконавцю.

4.            Зовнішній вигляд продукції може відрізнятись від її зображення у рекламних матеріалах.

5.            Замовник, Організатор та Виконавець залишає за собою право не вступати в переговори чи інші контакти з Учасниками Інформаційного заходу.

6.            Зобов'язання Замовника,Організатора та Виконавця щодо якості наборів для тестування, що вручаються Учасникам, обмежені гарантіями, наданими їх виробниками.

7.            У разі відмови Учасника від набору для тестування з будь-якої причини Замовник Інформаційного заходу залишає за собою право відповідного зменшення загальної кількості наборів без будь-якої компенсації.

8.            Після завершення Інформаційного заходу всі тексти та коментарі Учасників зберігаються та можуть бути використані Замовником, Організатором та Виконавцем із рекламною метою без сплати Учасникам будь-якої нагороди за використання таких матеріалів. З моменту відправлення коментарів права на подальше використання тексту переходять до Замовника,Організатора та Виконавця з можливістю розповсюдження у всіх засобах масової інформації без обмеження у часі використання.

9.            Заповнюючи реєстраційну анкету для тестування, Учасник тим самим підтверджує, що ознайомився з Правилами проведення Рекламно-інформаційного заходу, а також правилами порталу («Публічна оферта»), який погоджується з ними повністю та зобов'язується дотримуватися і виконувати їх.