Правила проекта

 

Офіційні правила Рекламної Акції під умовною назвою «Тестування пральної машинки Electrolux EFU361200PI»

 

1.Організатором, Виконавцем, Ініціатором рекламної Акції є:

1.1.Ініціатором Рекламної Акції є: Дочірнє підприємство «Електролюкс ЛЛС», що знаходиться за адресою: 04655, м. Київ, пр. Московський, 28А, код ЄДРПОУ – 34185974.

1.2.Виконавцем Рекламної Акції є Дочірнє підприємство «Плеон Талан», юридична особа зареєстрована за законодавством України,що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 31(надалі «Виконавець»).

1.3.Організатором Рекламної Акції є ДП «Бурда-Україна», адреса: 01033, м. Київ, вул. Володимирська, 101, тел.(044) 490 83 63.

 

2. Мета проведення Рекламної Акції та інформаційна підтримка Акції

2.1. Метою проведення Акції є збільшення обсягів продажу продукції під ТМ «Electrolux» (надалі за текстом – «Продукція»), привернення уваги споживачів та стимулювання придбання продукції, що розповсюджується Організатором Акції в рамках його комерційної діяльності, підвищення споживчого попиту. Акція також спрямована на самовираження Учасників.

2.2. Офіційні правила рекламної Акції (надалі – «Правила») розміщуються в мережі Інтернет на сайті www.na-proby.com.

 

3. Тривалість та територія (місце) проведення Акції

3.1.Акція триває з 00:00 годин 16 вересня 2016 року до 23:59 години 04 листопада 2016 року включно (далі – «Період проведення Акції»). Рекламна Акція проводитиметься в один тур, розділений на три етапи.

3.2.Перший етап: у період з 16.09.2016 р. до 23.09.2016 р. (до 18.00 включно) - заповнення анкет-заявок бажаючими прийняти участь у тестуванні. 23.09.2016 р. організаторами визначається 10 Учасників тестування в порядку, визначеному в п. 6.3 Правил, яким в період з 27.09.2016 року по 01.10.2016 року з метою проведення тестування представниками сервісного центру Electrolux буде вдома в Учасників встановлена техніка Electrolux.

3.3.Другий етап: у період з 06.10.2016 р. до 03.11.2016 р. проводиться тестування продукції та обговорення у відповідному розділі на сайті www.na-proby.com і у соціальних мережах.

3.4.Третій етап: у період з 27.10.2016 р. до 03.11.2016 р. за результатами тестування Учасники, які приймають в ньому участь, вносять відомості в експертну анкету, яку вони заповнюватимуть в розділі "Профіль" на сайті  www.na-proby.com та оцінюють якість продукції.

3.5.Акція проводиться по всій території Україні, за винятком тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводиться антитерористична операція*, в мережі Інтернет на сайті www.na-proby.com (надалі – «Офіційний сайт»).

 

4.Продукція для проведення тестування в Рекламній Акції:

4.1. 10 наборів для 10 експертів:

  • Пральна машинка Electrolux EFU361200PI
  • Інформаційний буклет  – 1 шт.
  • Журнал «Лиза» - 1 шт.
  • Журнал «Отдохни» - 1 шт.
  • Журнал «Мой ребенок» - 1 шт.
  • Додаткова угода про участь у тестуванні

 

5.Умови Рекламної Акції:

5.1.Брати участь у Рекламній Акції можуть громадяни України, які досягли 18-річного віку та проживають на території України.

5.2.Для того, щоб взяти участь у Рекламній Акції, необхідно заповнити анкету на участь у тестуванні на сайті www.na-proby.com. Після завершення прийому анкет, експертна комісія у складі 3-х представників ДП «Бурда-Україна» обирає необхідну кількість Учасників для кожної конкретної Рекламної Акції методом випадкового вибору за цільовою аудиторією, заданою Організатором (за критеріями: вік, географія проживання та соціальна активність). Учасникам представниками сервісного центру Electrolux вдома будуть встановлені пральні машини  Electrolux для проведення тестування на період його здійснення Учасниками.

5.3.Заявки приймаються лише від зареєстрованих користувачів сайту www.na-proby.com, які заповнили усі графи у «Профілі» та відправили заявку на участь в акції. 

5.4.Кількість анкет від одного Учасника обмежена. Від одного Учасника приймається лише одна анкета на участь у тестуванні.

5.5.Учасниками Рекламної Акції не можуть бути працівники Організатора та Виконавця, афілійовані з ними особи, родичі, а також працівники інших організацій, що приймають участь в організації та проведенні Рекламної Акції.

5.6.Залишаючи коментарі на сайті www.na-proby.comта у соціальних мережах, Учасник підтверджує, що він є автором відповідного коментаря та несе повну відповідальність за його зміст у випадку виникнення потреби визначення автора або інших претензій та вимог зі сторони третіх осіб.

5.7.Учасники, чиї коментарі порушують загальноприйняті принципи моралі, мають образливий характер та форму, а також порушують норми чинного законодавства, не допускаються до участі в Рекламній Акції.

5.8.Організатор та Виконавець Рекламної Акції не несуть відповідальність за неналежне виконання Учасниками Рекламної Акції законодавчих положень про охорону авторського права. Організатор та Виконавець залишають за собою право зняти з Рекламної Акції /відхилити заявку та коментарі Учасника, чия розповідь порушує або може порушити авторські права третіх осіб (а саме являється частковою, або копією в цілому, твору третьої особи).

5.9.Майнові права інтелектуальної власності на коментарі, інші твори Учасників Рекламної Акції належать Організатору та Виконавцю.

 

6.  Обов’язки Учасника, який бере участь в тестуваннів Рекламній Акції:

6.1.Заповнюючи реєстраційну анкету, кожен Учасник,таким чином,підтверджує свою згоду на покупку техніки отриманої для тестування, а саме пральної машинки Electrolux EFU361200PI, за унікальною ціною, шляхом надання йому одноразової знижки на її покупку.

6.2.Для підтвердження права на покупку визначеної техніки Electrolux Учасник повинен надати Виконавцю завірену копію паспорта громадянина України та завірену копію ІПН.

6.3.Учасник, після встановлення техніки Electrolux для проведення тестування, зобов’язується ознайомитися з інструкціями щодо участі в Рекламній Акції та з характеристиками продукції, що надані в інформаційному буклеті. Після чого кожен Учасник має підтвердити на форумі факт отримання продукції та початок тестування, та поділитися цією новиною з друзями у соцмережах. За період проведення Рекламної Акції кожен Учасник повинен не менше семи разів надати змістовний та розгорнутий коментар з фото,  а в кінці тестування зняти відео про використання продукції на сайті www.na-proby.com та у соцмережах.

6.4.Учасник тестування зобов’язаний заповнити експертну анкету у період з 17.10.2016 р. до 24.10. 2016 р. При невиконанні зобов’язань, а також недотримання термінів їх  виконання, Учасник буде позбавлений можливості надалі брати участь у наступних тестуваннях порталу www.na-proby.com.

6.5. Заповнюючи реєстраційну анкету для тестування, Учасник тим самим підтверджує, що ознайомився з правилами публічної оферти під час реєстрації на порталі та зобов’язується дотримуватися і виконувати її.

6.6. Учасник проекту набуває право власності на пральну машинку Electrolux EFU361200PI після виконання всіх умов проекту не пізніше 01 грудня 2016 р.

6.7. У разі невиконання Учасником умов Проекту, перелічених в п. 6 цієї Угоди, представники Виконавця проекту мають право достроково припинити користування Учасником приладу наданого/доставленого для тестування та вивезти його з помешкання Учасника. Додаткової згоди на це Учасника проекту не потрібно. Вартість за зберігання приладу не нараховується.

6.8. Всі ризики знищення та пошкодження наданої в користування Учаснику проекту приладу несе Учасник. Відшкодування за пошкодження становить повну вартість продукту на момент покупки, тобто 8 777 грн. з ПДВ.

 7. Права Організатора та Виконавця:

7.1.Використовувати усі опубліковані Учасниками в період Рекламної Акції тексти у будь-яких рекламних матеріалах.

7.2.Змінювати правила або скасовувати проведення Рекламної Акції на першому етапі проведення Рекламної Акції.

 

8.Організатор та Виконавець не несуть відповідальності за:

8.1.Невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками зобов’язань, пов’язаних з участю в Рекламній Акції та отриманням наборів для тестування.

8.2.Не ознайомлення Учасників з Правилами проведення та умовами участі в Рекламній Акції.

8.3.Неотримання від Учасників листів, дзвінків, факсимільних та (або) електронних повідомлень, у тому числі за виною поштової служби, організації зв’язку, у результаті технічних проблем та (або) шахрайства в Інтернеті та (або) каналах зв’язку, що використовуються при проведенні Рекламної Акції.

8.4.Неотримання від Виконавця тестового набору за виною поштової служби, організації зв’язку, у результаті технічних проблем та (або) шахрайства в Інтернеті та (або) каналах зв’язку, що використовуються при проведенні Рекламної Акції.

8.5.Отримання від Учасників неповних та (або) некоректних контактних та (або) інших відомостей, необхідних для проведення Рекламної Акції та передачі наборів.

8.6.Дії третіх осіб.

 

9. Форс-мажор

9.1.Організаторта Виконавець звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань, вказаних в умовах, якщо воно стало наслідком обставин непереборної сили, тобто надзвичайних та невідворотних за даних умов обставин, що не залежать від волі сторін, що перешкоджає виконанню Організатором та Виконавцем своїх зобов’язань за умовами, що включають нормативні акти будь-якого рівня.

 

10. Додаткові умови

10.1.Участь у Рекламній Акції автоматично означає ознайомлення Учасника з Умовами.

10.2.Беручи участь у Рекламній Акції, Учасник погоджується з тим, що ним добровільно надана для проведення Рекламної Акції інформація, у тому числі персональні дані, які будуть оброблені Виконавцем, а також уповноваженими особами, за допомогою автоматизованих засобів обробки даних. Згода Учасника дає Виконавцю, а також уповноваженим особам, що будуть дотримуватися необхідних заходів для захисту таких даних від несанкціонованого розповсюдження, право проводити збір, зберігання, обробку та використання даних Учасника, вказаних в анкеті, з метою проведення Рекламної Акції, а також для здійснення Виконавцем та (або) його уповноваженими представниками контактів з Учасниками у зв’язку з Рекламною Акцією та здійснення доставки наборів для тестування. Сформована база персональних даних Учасників Рекламної Акції зберігається у Виконавця та в подальшому може використовуватись з маркетинговою метою.

10.3.Набори для тестування, що вручаються Учасникам за результатами відбору, не видаються у грошовому еквіваленті, поверненню та обміну не підлягають.

10.4.Отримавши техніку Electrolux, Учасник Рекламної Акції зобов’язаний перевірити стан посилки та продукції, що знаходиться в ній. У разі пошкоджень або недостатньої кількості продукції, Учасник має оформити акт та одразу повернути посилку Виконавцю.

10.5.Зовнішній вигляд продукції може відрізнятись від її зображення у рекламних матеріалах.

10.6.Організатор та Виконавець залишає за собою право не вступати у письмові переговори або інші контакти з Учасниками Рекламної Акції.

10.7.Зобов’язання Організатора та Виконавця відносно якості продукції для тестування, що вручаються Учасникам, обмежені гарантіями, наданими їх виробниками.

10.8.З моменту отримання продукції для тестування Учасником Рекламної Акції, останній несе ризик його випадкового знищення та псування.

10.9.У випадку відмови Учасника від набору для тестування з будь-якої причини, Організатор Рекламної Акції залишає за собою право відповідного зменшення загальної кількості наборів без будь-якої компенсації.

10.10.Учаснику надається 2 (два) купона «для друзів», які надають можливість купівлі техніки Electrolux, яка представлена на сайті www.electrolux-partner.com.uaзі знижкою у розмірі 15% (п'ятнадцять відсотків). Використання 1 (одного) купону можливо тільки 1 (один) раз.

Після завершення Рекламної Акції усі тексти та коментарі Учасників зберігаються та можуть бути використані Організатором та Виконавцем з рекламною метою без сплати Учасникам будь-якої нагороди за використання таких матеріалів. З моменту відправлення коментарів права на подальше використання тексту переходять до Організатора та Виконавця з можливістю розповсюдження у всіх засобах масової інформації без обмеження у часі використання.

 

* за винятком території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь у зв'язку з прийняттям Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014, № 1207-VI, а також територій Донецької та Луганської областей, виключно з міркувань безпеки мешканців цих регіонів.