Faq

Участь у проектах
Реєстрація
Доставка товарів
Звіти
Технічні
ЯК Я ДІЗНАЮСЯ, ЩО СТАВ УЧАСНИКОМ ПРОЕКТУ?

У зазначені Правилами терміни ми обираємо Експертів серед усіх, хто подав заявку на тестування. Список учасників шукай у боковій інформаційній панелі проекту ("Меню проекту" з мобільного пристрою). Також протягом 2-3 днів тобі на пошту надійде лист, що підтверджує участь.

ЧОМУ МЕНЕ НЕ ВИБИРАЮТЬ В ПРОЕКТИ?

За кожну дію на сайті ти отримуєш бали. Чим їх більше, тим вища ймовірність попадання в список. Але, окрім рейтингу, враховується твоя активність на сайті та критерії, задані для кожного проекту. Також особливу увагу ми звертаємо на:

* соціальні мережі - вони мають бути відкритими

* правильність заповнення заявок - якщо просимо вказати посилання, вказуй посилання :)

Не засмучуйся, подавай заявки на тестування і тобі неодмінно пощастить!

ЯК СТАТИ УЧАСНИКОМ ПРОЕКТА (МИ НАЗИВАЄМО ВАС ЕКСПЕРТАМИ)?

Брати участь у проектах можуть тільки жителі України, котрі зареєстровані на сайті і яким на момент реєстрації виповнилося 18 років. 

Проходь реєстрацію, обирай активне тестування та тисни "Зареєструватися у проект" (з мобільного відкривай "Меню проекту").

Якщо твій профіль вже існує - авторизуйся та переходь до активного проекту. 

ЯК Я ДІЗНАЮСЯ ПРО НОВІ ТЕСТУВАННЯ?

Щоб дізнаватися про нові проекти приєднуйся до на Facebook, Instagram та Telegram, а також перевір, чи стоїть дозвіл на розсилку. Заходь до свого Кабінету, розділу Налаштування, та вмикай дозвіл навпроти повідомлення "Отримувати розсилку на електронну пошту".

ЗА ЯКИМИ КРИТЕРІЯМИ ОБИРАЮТЬ УЧАСНИКІВ?

Під кожен проект ми обираємо певну цільову аудиторію (вік, місце проживання, професія і т.д.). Якщо ти не підходиш за цими критеріями, заявка не буде розглянута. Але обов'язково з'явиться проект і для тебе!

Критерії для проектів та кількість заповнених заявок не розголошуються!

ЩО ТАКЕ РЕЙТИНГ І ЯК ЙОГО ЗДОБУТИ?

Рейтинг — це відображення твоєї активності на сайті. За кожну дію тобі нараховуються бали. Переглянути їх кількість можна у Персональному кабінеті. 

Реєстрація - 50,

Авторизація - 5,

Приєднання 1 профілю - 20,

Приєднання пошти - 20,

Запрошення друга за посиланням - 25,

Заповнення заявки на участь у проекті - 10,

Шерінг проекту - 20,

Шерінг свого відгуку - 15,

Написання відгуку - 20,

Коментар - 5,

Додавання відео до свого відгуку - 30,

Додавання фото до свого відгуку - 10.

 

ПОДАРУНОК ЗА АКТИВНІСТЬ

За усі дії на сайті ти отримуєш бали. Чим їх більше, тим вище твій рейтинг. У Особистому кабінеті можна переглянути кількість балів та свій рейтинг. 

Переходячи на рівні Досвідчений експерт та Супер-екперт, на тебе очікують подарунки від нашого порталу. Тисни на зображення подарунку та очікуй на лист від наших модераторів. 

Увага: ми за справедливість - тому рейтинг має бути напрацьовано чесно! :) У випадку накруток подарунок не буде відправлений!

ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ?

Якщо в процесі реєстрації деякі поля виявляються підсвіченими або система не пропускає твої дані, можливо, твій профіль вже існує. Якщо таке виключено — звертайся з описом проблеми до нас (кнопка внизу сторінки "НАПИСАТИ НАМ") для з'ясування причин і допомоги в реєстрації.

Я ЩОЙНО ЗАРЕЄСТРУВАВСЯ, ТА НЕ МОЖУ УВІЙТИ. ЩО РОБИТИ?

Після заповнення реєстраційної форми на твою пошту має прийти лист-підтвердження з посиланням для активації профілю. Перехід по ньому активує твій профіль. Якщо замість цього випливає повідомлення "Невірний код. Зверніться до адміністратора", скоріш за все профіль активувався автоматично. Спробуй увійти під збереженими під час реєстрації даними. Якщо проблема не зникла, тисни кнопку внизу сторінки "НАПИСАТИ НАМ", і ми допоможемо (при зверненні вказуй актуальну поштову скриньку). 

ЯК ЗМІНИТИ СВОЇ ДАНІ У ПРОФІЛІ?

Для зміни даних в профілі необхідно спочатку авторизуватись на сайті під своїм логіном і паролем. Після цього в правому верхньому куті натискай на аватарку, потім пункт "Особистий кабінет", і вже після цього графу "Анкета". Тут відображено всі дані, вказані при реєстрації. При необхідності їх можна змінити самостійно. Якщо не вийшло — напиши нам (кнопка внизу стрінки) ті дані, які потрібно змінити або додати, і ми відредагуємо твій профіль при зверненні вказуй актуальну поштову скриньку.


 
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я НЕ ПОМ'ЯТАЮ ПАРОЛЬ?

Не пам'ятаєш пароль? Не біда! Натискай в меню входу кнопку "Нагадати пароль" і слідуй вказівкам системи. Новий пароль буде відправлений на твою пошту (якщо немає, перевіряй спам). Якщо пароль довго не приходить — пиши нам у підтримку (кнопка внизу сторінки).

При зверненні вказуй актуальну поштову скриньку

ЯК ВИДАЛИТИ СВІЙ АККАУНТ?

Самостійно видалити акаунт неможливо. Це можуть зробити тільки модератори. Якщо рішення остаточне — напиши нам у підтримку лист з проханням про видалення, вказавши причину.

ЯК МЕНІ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА САЙТІ?

Реєстрація на сайті надзвичайно проста. Вона може бути виконана за допомогою соцмереж чи з вказанням твоєї пошти, нікнейму та пароля. 

Зверни увагу — після Швидкої реєстрації тобі варто у Особистому кабінеті доповнити дані про себе. Інакше ти не матимеш змоги заповнювати заявки на участь у тестуваннях. 

ЛОГІН 15ХХХХХХХХ АБО АВТОРИЗАЦІЯ ЧЕРЕЗ СОЦМЕРЕЖІ

Якщо при вході ти бачиш замість свого нікнейму набір цифр (типу 15хххххххх) - це означає, що профіль соцмережі приєднаний не вірно і створено дубль акаунта. Щоб брати участь у проектах та збільшувати свій рейтинг необхідно: 

1) написати нам у підтримку на сайті чи на пошту  info@naprobu.ua дані акаунтів (старого та нового), щоб ми могли видалити дубль. 

2) вийти з усіх акаунтів

3) дочекатися лист від модераторів з відповіддю.

4) увійти у залишившийся профіль та приєднати соцмережі.

Якщо ви реєструвалися через соцмережу і до цього на сайті не було акаунтів, просимо повністю заповнити дані та вказати нікнейм. 

ЗА ЧИЙ РАХУНОК ДОСТАВЛЯЮТЬ НАБОРИ ДЛЯ ТЕСТУВАННЯ?

Всі набори доставляються Новою Поштою за наш рахунок. Для тебе посилка абсолютно безкоштовна.

МОЇ ДАНІ Є У СПИСКУ, А НАБІР НЕ ПРИЙШОВ. ЩО РОБИТИ?

Якщо набір для тестування не прийшов протягом 3-х днів після того, як ти отримав повідомлення "Посилка відправлена", напиши нам у підтримку або в розділі проекту "Питання / відповіді". Адміністратори перевірять інформацію.

Іноді трапляються затримки з доставкою. В такому випадку модератори попереджають про перенесення термінів в розділі "Питання / відповідь" відповідного тестування або за допомогою e-mail листа.

МЕНІ ПРИЙШОВ НАБІР. ЩО РОБИТИ ДАЛІ?

Отримай набір для тестування у відділенні Нової Пошти, перевір комплектацію (згідно опису в Правилах) і починай тестування. Розкажи нам про отримання і перші враження. Дотримуйся інструкцій тестування, які ти отримаєш разом з набором, щоб виконати всі умови тестування.

СКІЛЬКИ ДНІВ ЗБЕРІГАЄТЬСЯ НАБІР ДЛЯ ТЕСТУВАННЯ НА ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ?

Після отримання СМС з відділення у тебе є 4 дні, щоб встигнути забрати посилку. На 5-й день вона автоматично буде відправлена ​​назад.

ЩО РОБИТИ З НАБОРОМ ПІСЛЯ ТЕСТУВАННЯ?

Продукція, яка знаходиться в наборі, надана тобі для вивчення і тестування. Вона не призначена для продажу або передарювання (якщо інше не зазначено в правилах). Після закінчення проекту продукція залишається у Експерта.

ВАЖЛИВО! Отримуючи набір для тестування, ти стаєш Експертом, який ділиться думкою про продукт на сайті Naprobu. Важливо виконати УСІ умови тестування, інакше ти ніколи більше не зможеш стати експертом в інших проектах :(

Я СТАВ УЧАСНИКОМ ПРОЕКТУ. ЩО ТЕПЕР РОБИТИ?

Вітаємо! Тепер, після отримання набору для тестування, тобі потрібно вивчити його і виконати всі умови тестування згідно з інструкцією, а саме: залишити інформативні відгуки на нашому сайті і в своїх соціальних мережах. Крім того, в кінці проекту тобі потрібно заповнити підсумковий звіт.

ЯК ЗАЛИШИТИ ВІДГУК В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ?

Ти можеш зробити репост свого відгуку з сайту на сторінку Facebook (у віконці відгуку є кнопка "поширити у Facebookабо ж опублікувати відгук окремим постом з фото/відео у своїй стрічці Instagram. І не забувай про хештеги — за ними ми зможемо знайти твою публікацію.

ЩО ТАКЕ ІНФОРМАТИВНИЙ ВІДГУК?

Це твої особисті враження про використання тестового набору протягом усього періоду тестування. Мінімальний розмір відгуку — 400 знаків. Обов'язковою умовою, також, є доповнення відгуку фотографіями.
Ти можеш залишити як один, так і кілька відгуків.

ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ ВІДГУК?

У нас немає особливих вимог, як потрібно писати відгук. Головне, щоб було цікаво і правдиво. Але все ж, дотримуйся наших порад, щоб уникнути помилок і не потрапити до чорного списку.

 - Відгук повинен бути залишений в спеціальному розділі "Відгуки" в зазначені терміни. Чи не затягуй з його написанням.
 - Твої спостереження мають бути особистими (ми перевіряємо відгуки на плагіат). Навіть якщо ти вважаєш, що все вже описано, не бійся повторитися - нам важливо твоя думка.
 - Твої повідомлення не повинні містити нецензурних слів і образ. Крім того, просимо писати всі свої повідомлення на сайті малими (не кричащими) буквами. Мінімальний розмір - 400 символів.

ЩО ТАКЕ ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ?

Це анкета, яку потрібно заповнити в кінці тестування. Там ти відповіси на кілька простих запитань про продукт і поділишся своїми враженнями. Підсумковий звіт обов'язковий до заповнення кожним учасником проекту.

ДЕ ШУКАТИ ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ?

Підсумковий звіт знаходиться в "Особистому кабінеті". Ти отримаєш повідомлення про те, коли він стане доступний для заповнення.

ЧОМУ Я НЕ МОЖУ УВІЙТИ ДО СВОГО КАБІНЕТУ?

У випадку виникнення проблем із входом до власного кабінету переконайся, що логін та пароль введені правильно (мова написання та регістр). Переконайся, що перед та після введених даних немає зайвих пробілів (це часто трапляється при виконанні входу з мобільних пристроїв). Якщо все вірно, а проблема не вирішена, напиши до служби підтримки. Наші модератори  допоможуть відновити доступ (під час звернення вказуй свою актуальну пошту)

 

ЯК МОЖНА ВИДАЛИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ?

Видалити написане повідомлення можуть лише модератори. 

ЧИ МОЖУ Я ВІДРЕДАГУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ?

Так, відредагувати написане можна. У віконці відгука є кнопка "Редагувати". 

Зверни увагу, коментарі відредагувати неможливо!

ЧОМУ МОЇ ПОВІДОМЛЕННЯ НЕ З'ЯВЛЯЮТЬСЯ НА САЙТІ?

Усі повідомлення написані на сайті відправляються на модерацію і публікуються після перевірки. Ця процедура може займати від декількох хвилин до 12 годин.
Пам'ятай, адміністрація сайту залишає за собою право видалити повідомлення, якщо воно містить ненормативну лексику, ображає інших користувачів або містить елементи критики дій адміністрації. Окрім того, повідомлення та коментарі, що не стосуються тестування, не будуть опубліковані! 

ЧИ МОЖУ Я ДОДАТИ ФОТО/ВІДЕО ДО ВІДГУКІВ?

Фото- і відеофайли можна додати до свого повідомлення. 

Щоб додати фото натисни на спеціальне поле у віконці відгука та додай необхідні зображення. Максимальна кількість фото - 6. 

Щоб додати відео, його спершу необхідно завантажити на свій Ютуб-канал. Після цього під відео натискаємо кнопку «Поділитися» > «Встроїти». Скопіюй велике посилання і встав цей код у спеціальне поле у віконці відгуку. 

НА САЙТІ ЗАБОРОНЕНО!

Що ми не публікуємо на сайті?

Плагіат. Те, що скопійовано (частково чи повністю) з інших джерел та видається за власне (текст чи фото).

Копіпаст. Багаторазове написання одного і того ж повідомлення (свого чи чужого) без заміни або ж із перестановкою слів у реченні.

Флуд. Написання однотипних коментарів, повідомлень, що не відносяться до теми проекту, речень, що складаються з одного слова.

Рейтинг, набраний таким чином, буде перераховано. Як і той, що "накручено" будь-яким іншим способом (багаторазовий шерінг та інші безцільні дії на сайті).

ЩО ТАКЕ СПОВІЩЕННЯ?

Сповіщення необхідні, щоб користувач бачив, хто поставив "лайк" твоїй публікації, хто її прокоментував, що нового з'явилося на сайті. Також саме у сповіщеннях ти будеш бачити перехід у новий статус рейтинга. 

ЧОМУ ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ САЙТУ У МЕНЕ ПОМЕНЬШАЛО БАЛІВ?

Рейтингова система старого сайту працювала у тестовому режимі. Після переходу на нову платформу усі бали перераховано, і їх кількість може зменшитися. 

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПІД ЧАС ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВКИ ПРИПУСТИВСЯ ПОМИЛКИ?

Заповнювати заявку на участь необхідно максимально уважно (змінити відповіді неможливо). Ці дані враховуються під час вибірки учасників. Крім того, якщо невірно вказаний номер телефону чи відділенння Нової Пошти - ти просто не отримаєш відправлення :( 

Якщо раптом помилка сталася - слідкуй за сповіщеннями - якщо твоє прізвище буде серед обраних експертів - пиши нам у підтримку свої вірні дані.