Правила проекта

 

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА Рекламної акції

«Тестування прального засобу Persil Sensitive» (далі Правила).

1. Замовником Рекламної акції є компанія «Хенкель Україна», адреса: 01032, м. Київ, вул. Саксаганського, 120, тел. (044) 569 96 00, надалі «Замовник»

2. Виконавцем Рекламної акціїє Дочірнє підприємство «Бурда-Україна», адреса: 01033, м. Київ, вул. Володимирська, 101, тел.(044) 490 83 63, надалі «Виконавець».

3. Виконавець  Рекламної акції має право залучати третіх осіб для повної або часткової реалізації Рекламної акції. При цьому Виконавець відповідає за дії таких осіб як за свої власні.

4. Рекламна акція проводиться з метою інформування потенційних споживачів до споживчих властивостей продукції «Persil Sensitive», шляхом тестування та залучення уваги до нової продукції. Рекламна акція  не є лотереєю або іншою, заснованою на ризику, азартною грою. Рекламна акція  не має на меті отримання прибутку.

II     Територія проведення Рекламної акції – Україна.

III    Строки проведення Рекламної акції

5.  Загальний строк проведення Рекламної акції – з 14.11.2016 р. до 10.01.2017 р. Рекламна акція проводитиметься в три етапи.

6.  Перший етап: у період з 14.11.2016 р. до 27.11.2016 р. – заповнення анкет-заявок бажаючими прийняти участь у тестуванні. 29.11.2016 р. Виконавцем РА буде відібрано та оголошено 250 Учасників мають можливість взяти участь у тестуванні в порядку, визначеному в розділі 5 даних Правил. 05.12.2016 р. Учасникам надсилається продукція для тестування.

7.  Другий етап: у період з 09.12.2016 р. до 30.12.2016 р. проводиться тестування продукції разом з обговоренням на форумі www.na-proby.com та у соціальних мережах. У цей період відбувається також передача саше-пробників своїм друзям.

8.  Третій етап:у період з 23.12.2016 р. до 30.12.2016 р.за результатами тестування Учасники вносять відомості в експертну анкету, яка буде доступною в «Особистому кабінеті» на сайті  www.na-proby.com та оцінюють якість продукції.

IV    Набори для проведення тестування

9.  250 наборів продукції  для 250 Учасників тестування. В набір входять:

-  Засіб для прання Persil Sensitive  – 1 шт.

-  Саше-пробники Persil Sensitive – 7 шт.

-  Інформаційний буклет  – 1 шт.

-  Журнал «Лиза»  – 1 шт.

-  Журнал «Отдохни»  – 1 шт.

V   Умови Рекламної акції

10. Брати участь у Рекламній акції можуть громадяни України, які досягли 18-річного віку та проживають на території України.

Для того, щоб взяти участь у Рекламній акції, необхідно заповнити анкету на участь у тестуванні на сайті, вказати ім'я, прізвище, адресу проживання, e-mail, ім’я на форумі та посилання на профілі в соціальних мережах.Після завершення прийому анкет представники Виконавця відбирають учасників для тестування згідно ЦА, потрібної для реалізації проекту. До відбору допускаються учасники, які вже зарекомендували себе в якості Експертів проекту, а також – нові користувачі, котрі повністю заповнили реєстраційну анкету на участь у тестуванні. Учасники, які порушували правила участі в проекті раніше, до відбору не допускаються.

11.  Учасникам тестові набори будуть відправлені посилками, службою доставки Нова пошта.  Відповідальність за організацію упаковки посилок та доставку на відділення «Нова пошта»  несе «Виконавець».Заявки приймаються лише від зареєстрованих користувачів сайту www.na-proby.com , які заповнили усі графи у «Персональному кабінеті». Користувачам, які проходили реєстрацію раніше серпня 2016 року, рекомендовано переглянути розділ «Персональний кабінет» та переконатися, що вся надана інформація вірна, та при потребі заповнити анкетні дані.

12. Кількість анкет від одного Учасника обмежена. Від одного Учасника приймається лише одна анкета на участь у тестуванні.

13. Учасниками Рекламної акції не можуть бути працівники Замовника, Організатора та Виконавця, афілійовані з ними особи, родичі, а також працівники інших організацій, що приймають участь в організації та проведенні Проекту.

14. Залишаючи коментарі на сайті www.na-proby.com та у соціальних мережах, Учасник підтверджує, що він є автором відповідного коментаря та  несе повну відповідальність за його зміст у випадку виникнення потреби визначення автора або інших претензій та вимог зі сторони третіх осіб.

15. Учасники, чиї коментарі порушують загальноприйняті принципи моралі, мають образливий характер та форму, а також порушують норми чинного законодавства, не допускаються до участі в Проекті.

16. Замовник, Організатор та Виконавець Рекламної акції не несуть відповідальність за неналежне виконання Учасниками Рекламної акції законодавчих положень про охорону авторського права. Замовник, Організатор та Виконавець залишають за собою право зняти з Рекламної акції відхилити заявку та коментарі Учасника, чия розповідь порушує або може порушити авторські права третіх осіб (а саме являється частковою, або копією в цілому, твору третьої особи).

17. Учасники підтверджують, що прийманням участі в даній Рекламній акції вони передають всі Замовнику, передбачені чинним законодавством України майнові права інтелектуальної власності на коментарі про використання продукції на сайті www.na-proby.com .

VI   Обов’язки Учасника тестування

18. Учасник, після отримання набору для проведення тестування продукції, зобов’язується ознайомитися з інструкціями щодо участі в Рекламній акції та з характеристиками продукції, що надані в інформаційному буклеті. Після чого кожен Учасник має підтвердити на форумі факт отримання продукції та початок тестування, та поділитися цією новиною з друзями у соцмережах. За період проведення Рекламної акції  кожен Учасник повинен не менше трьох разів надати змістовний та розгорнутий коментар про використання продукції на сайті www.na-proby.com .

19. Учасник тестування зобов’язаний заповнити експертну анкету. При невиконанні зобов’язань, а також недотримання термінів їх  виконання, Учасник буде позбавлений можливості надалі брати участь у наступних тестуваннях порталу www.na-proby.com .

20. Заповнюючи реєстраційну анкету для тестування, Учасник тим самим підтверджує, що ознайомився з даними Правилами, публічною офертою під час реєстрації на сайтіта зобов’язується дотримуватися і виконувати їх.

VII   Права Замовника, Організатора та Виконавця

Замовник та Виконавець мають право:

21.  Використовувати усі опубліковані Учасниками в період Рекламної акції тексти у будь-яких рекламних матеріалах.

22.  Змінювати правила або скасовувати проведення Рекламної акції на першому етапі проведення проекту.

VIII   Замовник, Організатор та Виконавець не несуть відповідальності за:

23. Невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками зобов’язань, пов’язаних з участю в Рекламній акції та отриманням наборів для тестування.

24. Не ознайомлення Учасників з Правилами проведення та умовами участі в Рекламній акції.

25. Неотримання від Учасників листів, дзвінків, факсимільних та (або) електронних повідомлень, у тому числі за виною поштової служби, організації зв’язку, у результаті технічних проблем та (або) шахрайства в Інтернеті та (або) каналах зв’язку, що використовуються при проведенні Рекламної акції.

26. Неотримання від Виконавця тестового набору за виною поштової служби, організації зв’язку, у результаті технічних проблем та (або) шахрайства в Інтернеті та (або) каналах зв’язку, що використовуються при проведенні Проекту.

27. Отримання від Учасників неповних та (або) некоректних контактних та (або) інших відомостей, необхідних для проведення Проекту та передачі наборів.

28. Дії третіх осіб.

IX   Форс-мажор

29.  Замовник, Організатор та Виконавець звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань, вказаних в умовах, якщо воно стало наслідком обставин непереборної сили, тобто надзвичайних та невідворотних за даних умов обставин, що не залежать від волі сторін, що перешкоджає виконанню Замовником, Організатором та Виконавцем своїх зобов’язань за умовами, що включають нормативні акти будь-якого рівня.

X   Додаткові умови

30. Участь у Рекламній акції автоматично означає ознайомлення Учасника з даними Правилами.

31. Беручи участь в Акції, кожен Учасник свідчить і підтверджує, що ознайомлений і повністю згоден з цими Правилами, буде їх дотримуватися, що він ознайомлений з правами, які стосуються його персональних даних, а також з тим, що його добровільно надані персональні дані є згодою на їх обробку Виконавцем Акції на свій розсуд будь-якими способами з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою, що не суперечить законодавству України, зокрема, для проведення Акції згідно з даними Правилами (для підготовки статистичної інформації, тощо). Обробка персональних даних може здійснюватися Виконавцем самостійно, або може бути передана іншим операторам на підставі договору з умовою збереження конфіденційності. Персональні дані Учасника Акції зберігаються до їх відкликання за письмовим проханням Учасника. У разі відкликання згоди на обробку персональних даних Учасник не допускається до подальшої участі у Акції.Набори для тестування, що вручаються Учасникам за результатами відбору, не видаються у грошовому еквіваленті, поверненню та обміну не підлягають.

32. Отримавши набір для тестування, Учасник Рекламної акції зобов’язаний перевірити стан посилки та продукції, що знаходиться в ній. У разі пошкоджень або недостатньої кількості продукції, Учасник має оформити акт та одразу повернути посилку Виконавцю.

33. Зовнішній вигляд продукції може відрізнятись від її зображення у рекламних матеріалах.

34. Замовник, Організатор та Виконавець залишає за собою право не вступати у письмові переговори або інші контакти з Учасниками Проекту.

35. Зобов’язання Замовника, Організатора та Виконавця відносно якості наборів для тестування, що вручаються Учасникам, обмежені гарантіями, наданими їх виробниками.

36.  З моменту отримання набору для тестування Учасником Рекламної акції, останній несе ризик його випадкового знищення та псування.

37.  У випадку відмови Учасника від набору для тестування з будь-якої причини, Замовник Рекламної акції залишає за собою право відповідного зменшення загальної кількості наборів без будь-якої компенсації.

38.  Після завершення Рекламної акції усі тексти та коментарі Учасників зберігаються та можуть бути використані Замовником, Організатором та Виконавцем з рекламною метою без сплати Учасникам будь-якої нагороди за використання таких матеріалів. З моменту відправлення коментарів права на подальше використання тексту переходять до Замовника, Організатора та Виконавця з можливістю розповсюдження у всіх засобах масової інформації без обмеження у часі використання.