Faq

Я Блогер/ка
Участь у проєктах
Все про доставку
Відгуки та Звіти
Реєстрація на порталі
Технічні питання
Що таке статус «Блогер/ка»

Цей статус засвідчує те, що ви займаєтесь розвитком своєї сторінки в соціальних мережах, генеруєте цікавий для вашої аудиторії контент та маєте 1000+ підписників.

Ви можете обрати ваш діапазон за кількістю підписників:

  • від 1000 до 3000
  • від 3000 до 10 000
  • 10 000 і більше
Хто може отримати статус «Блогер/ка»
  • Активний користувач соціальних мереж із 1000+ підписників
  • Має щонайменше один активний акаунт з органічною аудиторією в одній із соціальних мереж, як-от: Instagram, Facebook, TikTok, YouTube
  • Статус акаунта – бізнес чи приватний, не має значення
  • Стать, вік, статок та сімейний статус – неважливі
  • Цікавість до тем вибору товарів і послуг для дому, родини, у сфері краси та догляду є бажаною
Що дає статус «Блогер/ка»

Цей статус надає пріоритет у відборі на участь у проєктах тестування Naprobu, а також такі можливості:

  • брати участь у наших освітніх заходах: вебінарах, майстер-класах зі створення контенту тощо;
  • долучатися до івентів від Burda Media для блогерів, партнерів і різноманітних ком’юніті;
  • стати героями контенту на сторінках наших медіа;
  • впливати на майбутнє брендів та продуктів.

Якщо ви активно розвиваєтесь і кількість ваших підписників сягне 10 000+, ви матимете змогу залучатися до проєктів Burda Media Influencer на комерційній основі.

Як отримати статус «Блогер/ка»?

Заповніть анкету.
Якщо ви вже є експертом нашого ком’юніті, будь ласка, оновіть свою анкету.

Статус «Блогер/ка» буде активовано після перевірки та підтвердження нашими модераторами. Це може займати певний час.

ЯК СТАТИ УЧАСНИКОМ ПРОЄКТА?

Брати участь у наших проєктах можуть тільки жителі України, котрі зареєстровані на сайті і яким на момент реєстрації виповнилося 18 років

Заходь у свій акаунт, обирай активне тестування (статус та строки вказані на головній сторінці проєкту) та тисни "Зареєструватися у проєкт".

Виходячи із зазначених даних і відбувається відбір учасників. 

ЧОМУ МЕНЕ НЕ ОБИРАЮТЬ В ПРОЄКТИ?

Причин для відхилення заявки багато. Ось деякі з них:

  • Невиконання умов минулих тестувань;
  • Неправильно заповнена заявка на участь (заповнюй анкету уважно, згідно зі зразком та рекомендаціями). Пам'ятай, внести зміни у заявку неможливо;
  • Відсутність активності на сайті;
  • Заявку буде відхилено у випадку якщо твої соцмережі не активні або приватні, вказано робочі, безособові сторінки, або ж соцмережі створені виключно для конкурсів та отримання подарунків (містять багато конкурсних публікацій);
  • Анкета не підходить під критерії відбору
  • Величезна кількість охочих. 

Не засмучуйся, подавай заявки на тестування і тобі неодмінно пощастить!

І пам'ятай, у відборі розглядаються усі заявки (швидкість заповнення не впливає на потрапляння до списку, тому заповнюй повільно та дуже уважно). 

ЯК Я ДІЗНАЮСЯ, ЩО СТАВ УЧАСНИКОМ ПРОЄКТУ?

Серед усіх, хто заповнив заявку на участь, у встановлені Правилами Проєкту терміни, ми обираємо зазначену кількість учасників.

Список тих, хто отримає тестовий набір, шукай у боковій інформаційній панелі проєкту ("Меню проєкту" "Список учасників" з мобільного пристрою).

ЯК ДІЗНАТИСЯ ПРО НОВІ ТЕСТУВАННЯ?

З початком нового проєкту усім зареєстрованим користувачам надходить лист на пошту про відкриття тестування.

Щоб отримувати листи має бути встановлено дозвіл (Особистий кабінет -  розділ Налаштування — пункт «Отримувати розсилку на електронну пошту»).

Також, новина про новий проєкт з'являється у наших соціальних мережах:

Facebook - https://www.facebook.com/naprobu.ua,

Instagram - https://www.instagram.com/naprobu.ua/?hl=ru

Telegram  - https://t.me/naprobu_ua

ЗА ЯКИМИ КРИТЕРІЯМИ ОБИРАЮТЬ УЧАСНИКІВ?

Кожен проєкт розрахований на певну цільову аудиторію (вік, місце проживання, професія і т.д.). Критеріїв відбору багато і кожного разу вони можуть бути різні.

Якщо ти не підходиш за цими критеріями, заявка не буде розглянута. Але обов'язково з'явиться проєкт і для тебе!

Критерії для проєктів та кількість заповнених заявок не розголошуються!

ЯК ДІЗНАТИСЯ ЩО МОЯ ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ ПОДАНА?

Якщо у Особистому кабінеті (вкладка Проєкти) відображене тестування, отже заявку на участь у нього було заповнено. Також кнопка "Зареєструватися у проєкт" не буде активною. 

Якщо ж кнопка активна та тестування немає у переліку - заявка на участь не була заповнена. 

У МЕНЕ НЕМАЄ СОЦМЕРЕЖ – ЧИ ЗМОЖУ Я СТАТИ УЧАСНИКОМ?

За умовами кожного проєкту учаснику необхідно розповісти про свою участь у тестуванні та\або поділитися відгуком про продукцію у своїх соцмережах.

Тож для участі у проєкті бажано мати хоча б одну активну сторінку у соціальній мережі Facebook чи Instagram.

Я – УЧАСНИК. ЩО ДАЛІ?

Якщо твій нікнейм є у списку учасників – у вказані терміни очікуй доставку набору на вказану у анкеті адресу.

Якщо за час реєстрації в тебе відбулися зміни або ж ти не маєш змоги брати участь у проєкті – одразу після оголошення списку пиши нам у зворотній зв’язок актуальні дані чи причину відмови від участі.

Про умови тестування читай у блоці Відгуки та Звіти (також усі умови вказані у шапці розділу Питання-Відповіді кожного проєкту).

ЗА ЧИЙ РАХУНОК ДОСТАВЛЯЮТЬ НАБОРИ ДЛЯ ТЕСТУВАННЯ?

Всі набори доставляються Новою Поштою за наш рахунок. Для тебе посилка абсолютно безкоштовна.

Зауваж, якщо нами при оформленні відправлення допущена помилка (вказане не те відділення чи місто) - пиши нам у Зворотній зв'язок чи у соцмережі. Ми зробимо переадресацію безкоштовно. 

Переадресація посилки Отримувачем платна. Вартість залежить від поштового оператора. 

МОЇ ДАНІ Є У СПИСКУ, А НАБІР НЕ ПРИЙШОВ. ЩО РОБИТИ?

Якщо набір для тестування не прийшов у вказані Правилами строки, напиши нам у підтримку або в розділі проекту "Питання / відповіді". Адміністратори перевірять інформацію.

Іноді трапляються затримки з доставкою. В такому випадку модератори попереджають про перенесення термінів доставки публікацією інформаційного повідомлення у проєкті.

МЕНІ ПРИЙШОВ НАБІР. ЩО РОБИТИ ДАЛІ?

Отримай набір для тестування у відділенні Нової Пошти, перевір комплектацію (згідно опису в Правилах) і починай тестування.

Розкажи нам про отримання і перші враження. Дотримуйся інструкцій тестування, які ти отримаєш разом з набором (друковані чи електронні), щоб виконати всі умови тестування.

Більше подробиць про умови читай у блоці Відгуки та Звіти.

Продукція, яка знаходиться в наборі, надана тобі для вивчення і тестування. Вона не призначена для продажу або передарювання (якщо інше не зазначено в правилах). Після закінчення проєкту продукція залишається у Експерта. Виявивши факт продажу продукції ми заносимо твій акаунт до Чорного списку без попередження! 

СКІЛЬКИ ДНІВ ЗБЕРІГАЄТЬСЯ НАБІР ДЛЯ ТЕСТУВАННЯ НА ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ?

Після отримання СМС з відділення у тебе є 4 дні, щоб встигнути забрати посилку. На 5-й день вона автоматично буде відправлена ​​назад.

Повторна доставка можлива лише за твій рахунок та не пізніше тижня початку тестування.

ЩО РОБИТИ З НАБОРОМ ПІСЛЯ ТЕСТУВАННЯ?

Продукція, яка знаходиться в наборі, надана тобі для вивчення і тестування. Вона не призначена для продажу або передарювання (якщо інше не зазначено в правилах). Після закінчення проєкту продукція залишається у Експерта. Виявивши факт продажу продукції ми заносимо твій акаунт до Чорного списку без попередження! 

ВАЖЛИВО! Отримуючи набір для тестування, ти стаєш Експертом, який ділиться чесною та незалежною думкою про продукт на сайті Naprobu. Важливо виконати УСІ умови тестування, інакше ти ніколи більше не зможеш стати експертом в інших проектах :(

Я СТАВ УЧАСНИКОМ ПРОЕКТУ. ЩО ТЕПЕР РОБИТИ?

Вітаємо! Тепер, після отримання набору для тестування, тобі потрібно вивчити його і виконати всі умови тестування. 

Зазвичай вони описані у шапці розділу Питання-Відповідь та Правилах. Це - інформативні відгуки на сайті та у своїх соцмережах. Додатково - на сайтах-партнерах, якщо це вказано.

Крім того, в кінці проекту тобі потрібно заповнити підсумковий звіт у Особистому кабінеті (вкладка Проєкти).

ЯК ЗАЛИШИТИ ВІДГУК В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ?

Ти можеш зробити репост свого відгуку з сайту на сторінку Facebook (у віконці відгуку є кнопка "поширити у Facebookабо ж опублікувати відгук окремим постом з фото/відео у своїй стрічці Фейсбук чи Instagram. І не забувай про хештеги — за ними ми зможемо знайти твою публікацію.

Також пам'ятай - твої сторінки у соцмережах мають бути відкритими з моменту подачі заявки. Якщо ти у списку учасників - не приховуй сторінку і після закінчення проєкту. Модераторам потрібен час, щоб перевірити виконання умов. 

ЩО ТАКЕ ІНФОРМАТИВНИЙ ВІДГУК?

Інформативний відгук - це твої особисті враження про використання тестового набору протягом усього періоду тестування. Мінімальний розмір відгуку — 500 знаків. Бажано доповнювати відгук фотографіями. 


Ти можеш залишити будь-яку кількість відгуків (або ж мінімум - згідно з умовами). Але пам'ятай - ми перевіряємо відгуки та фото на плагіат - не копіюй чужі відгуки та контент зі сторонніх ресурсів. Такі відгуки не будуь опубліковані та зараховані. Також ми не зараховуємо відгук про отримання, якщо у ньому не викладені перші враження або інші деталі. 

ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ ВІДГУК?

У нас немає особливих вимог, як потрібно писати відгук. Головне, щоб було цікаво і правдиво. Але все ж, дотримуйся наших порад, щоб уникнути помилок і не потрапити до чорного списку.

 - Відгук повинен бути залишений в спеціальному розділі "Відгуки" в зазначені терміни. Не затягуй з його написанням.


 - Твої спостереження мають бути особистими (ми перевіряємо відгуки на плагіат). Навіть якщо ти вважаєш, що все вже описано, не бійся повторитися - нам важлива твоя думка.


 - Твої повідомлення не повинні містити нецензурних слів і образ. Крім того, просимо писати всі свої повідомлення на сайті малими (не кричащими) буквами. Мінімальний розмір - 500 символів.

- Будь ласка, залишай свої відгуки лише українською мовою.

ЩО ТАКЕ ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ?

Це анкета, яку потрібно заповнити в кінці тестування. Там ти відповіси на кілька простих запитань про продукт і поділишся своїми враженнями. Підсумковий звіт обов'язковий до заповнення кожним учасником проекту.

ДЕ ШУКАТИ ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ?

Підсумковий звіт знаходиться в "Особистому кабінеті" - вкладка Проєкти. Ти отримаєш повідомлення про те, коли він стане доступний для заповнення.

ЯК ДОДАТИ ФОТО/ВІДЕО ДО ВІДГУКІВ?

Щоб додати фото натисни на спеціальне поле у віконці відгука та додай необхідні зображення. Максимальна кількість фото - 6. 

Щоб додати відео, його спершу необхідно завантажити на свій Ютуб-канал. Після цього під відео натискаємо кнопку «Поділитися» > «Встроїти». Скопіюй велике посилання і встав цей код у спеціальне поле у віконці відгуку. 

ПРО ЩО ПИСАТИ ВІДГУК?

Уяви, що ти хочеш купити техніку, що зараз тестується. Поділися тими враженнями і нотатками, які би ти враховував, вибираючи техніку!

1. Перше враження. У кожного з нас є свої уявлення, як має виглядати той чи інший продукт. Перші враження так само важливі, як і досвід подальшого використання. Які емоції в тебе викликав перший контакт з продуктом?

2. Описуй свої особисті враження. Ось основні пункти, на які варто звернути увагу:

• Зовнішній вигляд, дизайн, розміри

• Зручність у використанні

• Відповідність опису товару і заявленим характеристикам

• Функції товару, які будуть корисні саме тобі

• Склад - чому ти вибираєш саме цей продукт

• Текстури, матеріали

• Для харчових продуктів - аромат, смак, склад, посмак

• Для косметики - консистенція, склад (важливі для тебе інгредієнти), який продукт у використанні, результат до / після використання

• Очікування / реальність

3. Якщо хочеш акцентувати увагу на складі, не варто його переписувати, краще просто вкажи, що тобі в ньому сподобалося, а що ні. Просте перерахування складу / технічних характеристик не додає відгуку корисності.

4. Відгук повинен бути максимально інформативним. Інформація, яку можна отримати з офіційних джерел (офіційний сайт, обгортка товару, менеджер-продавець), як і відгук на будь-яку абстрактну тему, не вважається особистим враженням автора про продукт.

5. Не копіюй тексти зі сторонніх джерел. Відгуки перевіряються на плагіат нашими модераторами. Якщо ми впіймаємо тебе на плагіаті, не ображайся, але тебе відправлять у чорний список.

6. Відгуки по типу «Вау! Клас», «Спасибі, все сподобалося» та інші неінформативні репліки не враховуються як виконання умов.

7. Продукт можна показати з різних ракурсів. Якщо це ноутбук, то ти можеш не тільки зробити фото зовнішньої та внутрішньої сторін, але й продемонструвати такі переваги девайса, як тонкий корпус і багатофункціональність. (Наприклад, можна зняти на відео процес роботи зі стилусом, якщо така функція в ноутбуці передбачена.)

8. Якщо ти хочеш показати розмір як перевагу, краще використовувати предмети, що відомі всім. Це може бути монета, сірникова коробка, книжка і т.д.

Порада: використовуй у відгуку порівняння до/після. Наприклад: «Тепер на нанесення ранкового макіяжу я витрачаю часу на 15 хвилин менше і встигаю зробити собі на сніданок не просто бутерброд, а щось більш корисне» або «Завдяки цій пральній машинці наша сім'я тепер використовує вдвічі менше води. А на зекономлені гроші ми вже запланували поїздку до моря».

ВИМОГИ ДО ФОТО ТА ВІДЕОВІДГУКІВ

1. прикріплюй тільки ті зображення, що є авторськими, не суперечать законам України та належать до тестування.

2. прикріплюй тільки якісні зображення. Це не повинні бути професійні знімки (хоча якщо будуть професійні, ми будемо тільки раді). Коли прикріплюєш фото, переконайся, що воно не розмите, не засвічене сонцем або іншим джерелом світла.

3. Не потрібно прикріплювати десятки однакових фотографій. Ми любимо переглядати твої фото, але хочемо, щоб кожне з них несло сенс.

4. Якщо ти знімаєш відео, переконайся, що світла достатньо, що твій голос не перебивається стороннім шумом, що тобі нічого не заважає. Якщо під час знімання випадково впав телефон (або камера), відео краще перезняти ☺

5. Відгук повинен бути залишений у спеціальному розділі «Відгуки» в зазначені терміни. Не затягуй з його написанням!

6. На фото або відео не повинні бути присутніми логотипи інших брендів, особливо якщо вони з одного продуктового сегмента. Це зайва реклама, за яку вони не платили ☺

7. Звертай увагу на чистоту поверхні. Іноді навіть найякісніше і добре змонтоване відео можна зіпсувати відбитками пальців або плямами.

І пам'ятай: твій відгук прочитає величезна кількість людей. Постарайся, аби твої відгуки допомогли іншим людям вибрати якісний продукт. Адже всі ми тут заради цього!

ЧИ МОЖЛИВО ПИСАТИ ВІДГУКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ПРОЄКТУ?

Безперечно, свої відгуки можна залишати і після закінчення тестування. Якщо у тебе з'явилися суттєві доповнення чи уточнення - сміливо залишай їх у розділі Відгуки. 

ЯК ЗАЛИШИТИ ВІДГУК НА САЙТІ

Відгуки на сайті - обов'язкова умова будь-якого проєкту. 

Увійди у свій акаунт, перейди у необхідний проєкт та обери блок "Відгуки". На сторінці що відкриється ти побачиш кнопку "Залишити відгук" (вона доступна лише для учасників тестування). 

Якщо у тебе є питання - пиши їх у розділі "Питання-Відповідь" - там може залишити відгук чи питання будь-який зареєстрований користувач порталу. Пам'ятай, повідомлення проходять модерацію. 

ЩО ТАКЕ МОДЕРАТОРСЬКИЙ БОНУС?

Наприкінці кожного проєкту, під час підведення підсумків та перевірки виконання умов, модератор проєкту має право нарахувати додаткові 100 балів будь-кому з учасників тестування.

За що їх можна отримати? 

1. За якісні інформативні відгуки.

2. Якісні відеороботи.

3. Незвичайні та привабливі фото. 

Важливою умовою отримання модераторського бонусу є виконання усіх обов'язкових умов (в тому числі відгуки у соцмережах та на е-ком сторінках).

Нарахувати бонус модератор може лише 1 раз за проєкт, обравши кращого на його погляд. Це не голосування, а об'єктивна оцінка модератора, котрий протягом всього тестування слідкує за учасниками та спілкується з ними. 

ЩО ОЗНАЧАЄ ЦИФРОВИЙ НІКНЕЙМ 15ХХХХХХХХ?

Якщо замість нікнейму відображений набір цифр (типу 15хххххххх) - це означає, що:

  1. Профіль було створено через авторизацію Facebook. В такій ситуації рекомендуємо змінити нікнейм на більш зручний та продовжувати користуватися сервісом. 
  2. Сторінка була невірно приєднана до вже існуючої. В такому випадку дубль акаунту необхідно видалити. Напиши про це у зворотний зв'язок (кнопка внизу сторінки).
ЯК ЗМІНИТИ СВОЇ ДАНІ У ПРОФІЛІ?

Для зміни даних в профілі необхідно спочатку авторизуватись на сайті під своїм логіном і паролем.

Після цього, в правому верхньому кутку, натискай на аватарку, потім обирай пункт "Особистий кабінет", і вже після цього обирай вкладку "Анкета". Тут відображено всі дані, вказані при реєстрації. При необхідності їх можна змінити самостійно. Якщо не вийшло — напиши нам (кнопка внизу сторінки) ті дані, які потрібно змінити або додати, і ми відредагуємо твій профіль (при зверненні вказуй актуальну поштову скриньку та пошту, вказану при реєстрації).

НЕ МОЖУ УВІЙТИ НА САЙТ ПІСЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ. НЕОБХІДНО ОНОВИТИ ПАРОЛЬ ЧИ ІНША ПОМИЛКА

Після заповнення реєстраційної форми на твою пошту має прийти лист-підтвердження з посиланням для активації профілю. Перехід за посиланням активує твій профіль.

Якщо лист не надійшов — напиши нам у зворотний зв'язок — ми активуємо твій акаунт. 

Якщо виникають проблеми із входом тисни кнопку внизу сторінки "НАПИСАТИ НАМ" і ми допоможемо (при зверненні вказуй актуальну поштову скриньку та ту, яка вказана при реєстрації). 

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА САЙТІ?

Щоб мати можливість брати участь у тестуваннях тобі необхідно зареєструватися на сайті.

Реєстрація надзвичайно проста. Натискай на позначку замочка угорі сторінки та обирай Швидка реєстрація (із вказанням твоєї актуальної пошти, нікнейму та пароля) або ж реєстрація через авторизацію у Facebook (авторизація з мережі  Instagram тимчасово недоступна). 

Після реєстрації тобі варто в Особистому кабінеті доповнити дані про себе (вкладка Анкета). Інакше ти не матимеш змоги заповнювати заявки на участь у тестуваннях. 

Якщо ти натиснеш кнопку "Стати Експертом" — відкриється анкета Повної реєстрації. Після її заповнення можна сміливо заповнювати заявки на участь. 

 

ЯК УВІЙТИ В АКАУНТ?

Після реєстрації на сайті, для того, щоб написати відгук чи коментар, або залишити заявку на участь у тестуванні, тобі необхідно увійти у свій кабінет. Як це зробити?

Перейди на сайт та натисни на слово Авторизація у правому верхньому кутку (кружечок зі стрілочкою з мобільних пристроїв). У віконці що з'явиться вкажи свою пошту та пароль. 

Входити у акаунт можна також через соцмережу, але після вірного приєднання. Інакше є ризик створення іншого акаунта. Як вірно приєднати сторінку читай у розділі ТЕХНІЧНІ ПИТАННЯ.

ЧОМУ Я НЕ МОЖУ УВІЙТИ ДО СВОГО КАБІНЕТУ?

У випадку виникнення проблем із входом до власного кабінету переконайся, що логін та пароль введені правильно (мова написання та регістр).

Переконайся, що перед та після введених даних немає зайвих пробілів (це часто трапляється при виконанні входу з мобільних пристроїв).

Якщо все вірно, а проблема не вирішена, напиши до служби підтримки. Наші модератори  допоможуть відновити доступ (під час звернення вказуй свою актуальну електронну пошту)

 

ЯК МОЖНА ВИДАЛИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ (КОМЕНТАР)?

Видалити написане повідомлення чи коментар можуть лише модератори. 

ЩО ТАКЕ РЕЙТИНГ І ЯК ЙОГО ЗДОБУТИ?

Рейтинг — це відображення твоєї активності на сайті. За кожну дію тобі нараховуються бали. Переглянути їх кількість можна в Особистому кабінеті (вкладка Рейтинг)

  • Реєстрація — 50 балів;
  • Авторизація — 1 бал;
  • Приєднання 1 соцмережі — 20 балів;
  • Приєднання пошти — 20 балів;
  • Запрошення друга за посиланням — 5 балів;
  • Шерінг проєкту (дозволений 1 шерінг активного проєкту) — 5 балів;
  • Шерінг свого відгуку (дозволено ділитися 1 раз 1 відгуком) — 5 балів;
  • Написання відгуку — 20 балів;
  • Коментар — 5 балів;
  • Додавання відео до свого відгуку — 30 балів;
  • Додавання фото до свого відгуку — 10 балів;
  • Заповнення звіту — 100 балів;
Починаючи з 21 березня 2023 року ми запровадили нову систему комунікації з учасниками:
  • Вступ до каналу проєкту у Telegram — 100 балів.

Зверни увагу: якщо ти ділишся своїм відгуком чи проєктом на сторінці Facebook / Instagram — вони мають бути відкриті для перегляду, інакше бали за шерінг будуть списані.

Під час відбору учасників на той чи інший проєкт в першу чергу звертається увага на Критерії відбору, і лише потім враховується рейтинг. 

ЧИ МОЖУ Я ВІДРЕДАГУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ?

Так, відредагувати написане можна. У віконці відгуку є кнопка "Редагувати". Щоб видалити зайве фото тобі необхідно написати у Зворотній зв'язок. 

Зверни увагу, коментарі відредагувати неможливо!

ЧОМУ МОЇ ПОВІДОМЛЕННЯ НЕ З'ЯВЛЯЮТЬСЯ НА САЙТІ?

Усі повідомлення написані на сайті відправляються на модерацію і публікуються після перевірки. Ця процедура може займати від декількох хвилин до 12 годин.

Пам'ятай, адміністрація сайту залишає за собою право видалити повідомлення, якщо воно містить ненормативну лексику, ображає інших користувачів або містить елементи критики дій адміністрації.

Окрім того, повідомлення та коментарі, що не стосуються тестування, складаються з одного слова чи типові не будуть опубліковані! 

НА САЙТІ ЗАБОРОНЕНО!

Що ми не публікуємо на сайті?

  • Плагіат. Те, що скопійовано (частково чи повністю) з інших джерел та видається за власне (текст чи фото). 
  • Копіпаст. Багаторазове написання одного і того ж повідомлення (свого чи чужого) без заміни або ж із перестановкою слів у реченні.
  • Флуд. Написання однотипних коментарів, повідомлень, що не відносяться до теми проєкт, речень, що складаються з одного слова.

Що ще заборонено? 

  • Безцільний шерінг. Ділитися своїм постом чи активним проєктом дозволяється лише 1 раз!!!

Рейтинг, набраний таким чином, буде перераховано. Як і той, що "накручено" будь-яким іншим способом (багаторазовий шерінг, часті авторизації за певний проміжок часу та інші безцільні дії на сайті).

ЩО ТАКЕ СПОВІЩЕННЯ?

Сповіщення необхідні, щоб користувач бачив, хто поставив "лайк" твоїй публікації, хто її прокоментував, що нового з'явилося на сайті. Також саме у сповіщеннях ти будеш бачити перехід у новий статус рейтинга. 

ЯК ПРИЄДНАТИ СОЦМЕРЕЖІ?

Щоб приєднати до акаунту свою соцмережу, необхідно:

  1. Увійти на сайт під своїми логіном та паролем;
  2. Натиснути на аватарку та перейти в Особистий кабінет;
  3. Обрати розділ Налаштування та через допоміжні кнопки приєднати свої сторінки Instagram чи Facebook (приєднання до сторінки Інстаграм тимчасово не працює).
ЗМІНА КІЛЬКОСТІ БАЛІВ

Кількість балів рейтингу може збільшуватися або зменшуватися. Коливання залежать від:

  • автоматичного перерахунку, що періодично проводиться для запобігання системних помилок;
  • бонусного нарахування (за інформативні відгуки, фото/відео, активність);
  • штрафного зняття балів за накрутку чи невиконання умов.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПІД ЧАС ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВКИ ПРИПУСТИВСЯ ПОМИЛКИ?

Заповнювати заявку на участь необхідно максимально уважно (змінити відповіді неможливо).

Ці дані враховуються під час вибірки учасників. Крім того, якщо невірно вказаний номер телефону чи відділення  Нової Пошти – ти просто не отримаєш відправлення :( 

Якщо раптом помилка сталася – слідкуй за сповіщеннями, якщо твоє прізвище буде серед обраних експертів – пиши нам у підтримку свої вірні дані. 

ЯК ЗАПРОСИТИ ДРУГА?

За запрошення друзів на портал нараховуються додаткові бали. Щоб їх отримати слідуй інструкції: 

  • Увійди до свого Особистого кабінету;
  • У нижній частині розділу "Налаштування" ти побачиш віконце з написом "Запроси друга та отримай додаткові бали" та посилання;
  • Це посилання потрібно скопіювати та відправити другу. За реєстрацію за цим посиланням ти отримаєш додаткові 5 балів. 
ЯК ПЕРЕВІРИТИ СВІЙ АКАУНТ

Якщо твої заявки постійно відхилені, можливо твій акаунт занесено до Чорного списку? 

Це можна перевірити! Напиши у Зворотній зв'язок свій нікнейм чи пошту і протягом 3 робочих днів модератори перевірять та нададуть відповідь, чи все гаразд. 

Зверни увагу: якщо у тебе ще не було можливості тестування – акаунт не може бути занесений до ЧС. 

ЧИ МОЖНА ВИЙТИ ІЗ ЧС?

Якщо твій акаунт занесено до Чорного списку, у тебе завжди є другий шанс на реабілітацію себе, як Експерта. 

Що для цього потрібно? 

Якщо ти знаєш, що твій акаунт у ЧС, продовжуй заповнювати заявки на участь, будь активним учасником порталу і тоді у тебе знову з'явиться шанс на участь. 

Зверни увагу, деякий час після потрапляння у ЧС заявки розглядатися не будуть.

 

ЯК ЗМІНИТИ ДАНІ В АНКЕТІ?

Щоб змінити реєстраційні дані тобі необхідно увійти в акаунт, перейти в Особистий кабінет та обрати вкладку Анкета.

ЯК ВИДАЛИТИ СВІЙ АКАУНТ?

Самостійно видалити акаунт неможливо. Це можуть зробити тільки модератори. Якщо рішення остаточне — напиши нам у підтримку лист з проханням про видалення, вказавши причину.

Видаляти із системи можна лише акаунти, котрі не брали участь у тестуваннях!!! 

Видалення акаунту, що брав участь у тестуванні, стане причиною збою статистичних даних. 

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я НЕ ПАМ'ЯТАЮ ПАРОЛЬ?

Не пам'ятаєш пароль? Не страшно! Натискай в меню входу кнопку "Нагадати пароль" і слідуй вказівкам системи. Новий пароль буде відправлений на твою пошту (якщо немає, перевіряй спам). Якщо пароль довго не приходить — пиши нам у підтримку (кнопка внизу сторінки).

При зверненні вказуй актуальну поштову скриньку.

ПОДАРУНОК ЗА АКТИВНІСТЬ

За усі дії на сайті ти отримуєш бали. Чим їх більше, тим вище твій рейтинг. Ця інформація доступна о Особистому кабінеті. 

Переходячи на рівні Досвідчений експерт та Супер-екперт, на тебе очікують подарунки від нашого порталу. Тисни на зображення подарунка та очікуй на лист від наших модераторів. Звання Досвідченого експерта можна отримати лише в тому випадку, якщо учасник брав участь мінімум у 2 (двох) проєктах.

Звання Супер-експерта можна отримати лише у тому випадку, якщо учасник брав участь мінімум у 5 (п'яти) проєктах.

Увага: ми за справедливість – тому рейтинг має бути напрацьовано чесно! :) У випадку накруток рейтинг буде перерахований, а подарунок не буде відправлений!

ЯК ВІДПИСАТИСЯ ВІД РОЗСИЛКИ?

Щоб не отримувати інформаційну розсилку від нашого порталу увійди до свого кабінету та в розділі налаштування зніми позначку у полі «Отримувати розсилку на електронну пошту».

Також відписатися від розсилки можна через посилання в листі – внизу сторінки є пункт «Відписатися».

У МЕНЕ ЗНЯЛИСЯ БАЛИ. ЗА ЩО?
Починаючи з 19 липня 2021 року ми запровадили нову систему покарання за невиконання умов.

Віднині:

  • Якщо умови тестування не виконані, модератори знімають 200 балів з Експерта та заносять акаунт у Чорний Список на пів року;
  • Якщо умови тестування виконані частково (не усі відгуки, але є звіт / не має звіту, але усі відгуки), модератори знімають 100 балів та надають можливість реабілітуватися. Повторне невиконання умов приведе до потрапляння у Чорний Список.